tiistai 30. tammikuuta 2018

Vuoden 2017 parhaat vol. 3

HEINÄKUU


 Kesänviettoa Tampereella...


Kaveri tuli Tampereelle ja kävimme Laukontorin rantakahvilassa syömässä. Oi että mä rakastan lohisalaattia. :P

Yhtenä päivänä kävin tuttavan haudalla. Kuvassa Teiskon kirkko. 

    Porukoiden kotipihasta kuvattua...  

...kuten tämäkin.

Omaa kivaa Mältinrannassa :P

Kävin laitattamassa geelikynnet. Sävy sävyyn toppini kanssa. :)

Tässä vielä lähikuva kynsistä.

Aikamoinen veto mennä heti kynsienlaiton jälkeen keilaamaan ja seuraavana päivänä savusaunaan. Siinä sai kyytiä yksi jos toinen bling-bling -paljetti. :'D 


Porukoiden ruusupensas, kunhan huvikseni kuvasin


Tämä cokistaulu oli joutilaana yläkerrassa. Myin sen Tori.fi:ssä. Muistaakseni sain siitä 15 euroa. :) 

Sitten matkustin Tampereelta Teron luo Nivalaan...

Sateenkaari ♥ 


Eräänä päivänä tein makaronilaatikkoa. 

Käytiin Teron kälyn luona. Rakenneltiin kaikkea lasten kanssa dubloista. :D  

Autiorannantie 12.7. Se päivä, jolloin poljin 15km/suunta Mymmelin takia. Päivä oli sateinen ja maantie kurainen, mutta kyllä kannatti. =^.^= Voi niitä aikoja...

Pohjalainen lakeus se vain on sielunmaisemani. Siellä jopa sade ja usva on kaunista.

Tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja

Terveisiä Pohojanmaalta!

Karvoshovin ranta. Tässä joessa käyn uimassa joka kerta, kun olen maisemissa.

Sama kuva Googlen muokkaamana. Vähän kirkastui. :)

Kuntien raja-alue. Ruosteinen kyltti pusikossa.

Paikanna Tuulia. Onko hän Nivalassa vai Haapikkaalla? Olin tuolloin tullut uimasta, minkä saattaa nähdä hiuksista. 


Back in Oulu...


       Tukka hyvin, arskat päässä. 

Uuhjee
Parvekeselfistelyä kesän kunniaksi

    Siinä vielä vessaposetusta :D
Kuukauden biisi: ♪ Mikale Gabriel - Riippumatto ♫






ELOKUU


Summer of love ♥ 

Granadan nahkapenkki poltti paljasta reittä... no ei sentään, parveketuoli vaan :P

Lasillisella Amarillon terassilla. Kyllä oli kallis 0,33l siideri, 7€!

Näin innoissani olin kun ostin turkoosit Adidas-treenikengät. =D

Kävin vähän kirpparilla ja tällaisia löytöjä tein.

Toppi, shortsit ja kassi, kaikki sävy sävyyn :) Taustalla näkyy silloista asuntoani.

Ah miten syntinen herkku. Itse tehtyä jäätelöä, kinuskipopcorneja ja vadelmia. Ei pystyis enää. :d

Elokuun viimeinen launtai. Teron kanssa huvipuistossa.
Kävelysillalla. Tero takana.

Olin tieten just ollu vesilaitteessa ja sen olen näköönen xD 

Tällaanen auto on Powerparkissa. Tosin se ei ollu tuolloon auki. Oli muutenkin harvinaisen kylmä sää. Piti tyytyä pehmikseen.
Tuulia ja Cobra. Yks suosikkilaitteistani.

Paluu Nivalaan. Jälkifiilistelyä iltasella.

Jos täällä joku on käyny Powerparkissa niin se olen minä!

Paluumatka kotiin. Mulla oli siihen aikaan tapana yhdistää Ben 'n Jerry's -jäätelö elokuuhun ja Powerparkiin. Mikäs siinä junassa lusikoidessa. :P

Kuukauden biisi: ♪ Kasimir - Kaija ♫




SYYSKUU


Mymmeli tuli taloon. Ensimmäisenä päivänä hän tunnusteli joogamattoa.

Minä ja minun leluni! tuumaa Mymmeli.

Valkokarvamasu ♥

Ulkoilutin Mymmeliä.

Limingantullissa oli jv-karonkka, jonne menin Miskan kanssa eräänä lauantai-iltana. Kuvassa Maija Vilkkumaa.

Ostin töitä varten Etrasta Sievin ESD-turvakengät, 150€. Pohjallisia unohtamatta. :)

En jaksanut sitä nauhojen liimailua. Toisekseen, nuo on vanahat ja huonot kengät.

Kaappikissa astuu...

...ja ihmettelee.

Tällainen kuva päätyi töissä mun henkilökorttiin. Siivosin tuohon aikaan Nokiaa.

Raitakatti se siinä  =^.^=Kuukauden biisi: ♪ Maija Vilkkumaa - Totuutta ja tehtävää ♫

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti