sunnuntai 17. syyskuuta 2023

Ultrakuvat

Moikka! Jos joku ei vielä tiedä, niin viimeistään nämä kuvat nähtyään ymmärtää, että minä olen raskaana. Nyt on rv 21+1. Laskettu aika on 27.1.2024. 

Olen käynyt jo kolmessa ultrassa. Ensimmäinen oli heinäkuun puolivälissä. Liikutuin hieman, kun näin koko pikku ihmisen. Tämäkö on oikeasti minun? Tätäkö kannan sisälläni? Minun piti heti seuraavana aamuna käydä Taysissa verikokeissa, sillä lapsella oli tyräepäily. Lisäksi vatsalaukun kupla ei olut näkösällä.

Toinen ultra oli heti elokuun ensimmäisenä päivänä. Lapsellani oli luojan kiitos kaikki hyvin! Tyräepäily oli poistunut ja vatsalaukun kupla näkyi kuten pitikin. Sain jo tietää lapsen sukupuolen, mikä johtui aiemmin tehdystä verikokeesta. Tulos on 99,5% todennäköinen. Hän on juuri sen sukupuolinen, jota toivoinkin. <3

Kävin kolmannessa ultrassa vajaa viikko sitten, 11. syyskuuta. Se oli rakenneultra. Siinä käytiin rakenne rakenteelta läpi sikiön kehitysvaiheita. Käden kaikki viisi sormea näkyi jo. Aivot olivat kehittyneet viikkoja vastaaviksi ja sisäelimet olivat näkyvillä. Ainoastaan vauvan keskivartalo on hieman tavallista pienempi, minkä lääkäri arveli johtuvan siitä, että olen itsekin pienikokoinen. Huh sentään, onneksi vaavilla on kaikki hyvin! Säikähdin jo, että onko lapsi hengissä kun mitään ei ole tuntunut. Lääkäri sanoi, että eiköhän muutaman viikon päästä potkut ja liikkeet jo tunnu.


1. ultra 11.7.2023. Hän on vielä hyvin pieni...

...mutta selvästi jo ihmisen näköinen.



2. ultra 1.8.2023. Siinä näkyvät vaavin jalat...

...ja tässä koko ihminen. Taitaapi olla käsi pään edessä.



3. ultra 11.9.2023. Lapsi on kasvanut jo sen verran paljon...

...ettei enää mahdu koko kuvaan.


Seuraavaa ultraa odotellessa, joka on 9.10.    




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti