tiistai 14. marraskuuta 2023

Väsyneenä bussissa

 Moikka! Taas on reilut pari viikkoa kulunut viime postauksesta. Oon aivan kanttuvei. Väsymys on eilen ja tänään ollut poikkeuksellisen kovaa. Eilen mulla oli aamupahoinvointia ja oksensin lumihankeen. Sen jälkeen olo kyllä parani ja pystyin lähtemään kaupungille. Eilen piti myös olla odottavien äitien ryhmä Lentävänniemessä, mutta kun pääsin paikalle, kaikkialla oli pimeää eikä kukaan tullut avaamaan ovea. Vasta silloin hoksasin katsoa sähköpostia. Iltaa olikin siirretty viikolla eteenpäin ohjaajan sairastumisen vuoksi. No, yritetään ensi viikolla uudestaan.

Tänään oon ollut klubitalolla sekä ekaa kertaa elämässäni Verstaalla, josta olen kotiin tulossa. Oli ihan kiva nähdä nekin tilat. Söimme, maalailimme akryyliväreillä, hengasimme ja kuuntelimme musiikkia. Maalaus oli kivaa mutta vei kyllä voimat. Nyt istun bussissa matkalla kotiin.

Välillä mä mietin, että miks just minä saan lapsen. Mieluummin soisin sen ilon sellaiselle, joka oikeasti lasta haluaa muttei ole syystä tai toisesta saanut. Tasan ei mee nallekarkit. No, vielä reilut pari kuukautta laskettuun aikaan, joka siis on 27.1.2024. 

Ja joo, mää oon aloittanut jo vauvanvaateinventaarion ja olenkin siinä ihan hyvässä vaiheessa. Täytyy vaan löytää sopiva rakonen, kun saa olla rauhassa kotona. Sen sanon, että niitä koon 62 bodeja on varmaan jo 15 kpl. 

Jeps. Nyt jään bussissa pois. Meen kotiin tiskaamaan ja nukkumaan. Palataan! Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti