sunnuntai 17. joulukuuta 2023

Matkan jälkeistä väsymystä

Heipä hei ja hyvää sunnuntai-iltaa.

Just hain Kelan sivuilta lapsilisää. Hakemuksen tekoon ei mennyt kuin viitisen minuuttia.

Palasin Oulun reissulta kotiin toissapäivänä eli perjantaina. Paluumatka sujui onneksi hyvin ja, toisin kuin menomatkalla, ei ajettu kolaria. (Ai mikä kolari? Katsokaa mun Facebookin seinältä te, jotka ootte FB-kavereitani.) Kerron kolarista tarkemmin täällä blogissani sitten kun jaksan.

Oisin enemmän kuin mielelläni jäänyt Ouluun pitemmäksikin toviksi, mutta mun oli tultava jo perjantaina takaisin, koska lauantaina oli juhlat. Mulle väitettiin, että kyseessä on pikkujoulut, mutta juhlat olivatkin baby showerit. Vihdosta viimein nekin järjestettiin. Olin odottanut niitä todella kauan. Tosi kiva tilaisuus oli, vaikka puolet porukasta ei päässytkään paikalle. Sain ihania lahjoja ja hyviä tarjottavia. Laitan niistäkin tänne blogiin kuvia kunhan jaksan ja ennätän. 

Oon ollut pari kolme päivää aika väsynyt. Tätä se on aina, kun tulee pitkältä reissulta. Matkaväsymyksestä toipumiseen voi mennä useampi päivä. Huomenna olis luvassa aikainen herääminen ja iltapäivällä ensikotiin tutustuminen. Ensikodissa mun olisi nähkääs tarkoitus olla muutamasta päivästä muutamaan viikkoon vauvan syntymän jälkeen.

Jees. Mää alan lopetella tätä postausta ja käväisen vielä Facebookissa ennen kuin alan nukkua. Palataan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti