sunnuntai 31. joulukuuta 2023

Vuoden 2023 viimeinen postaus

Moikka! Kello on vähän yli yhdeksän illalla ja olen jo ihan zippi. Tulin eilen Helsingin reissusta, jossa vietin kaksi yötä ystäväni luona. Oli oikein kiva olla. Kävimme perjantaina katsomassa elokuvan Lapua 1976, joka oli todella koskettava. Eilen kävimme kissakahvila Helkatissa, jossa silittelimme suloisia kissoja. Oli siellä pari kaniakin. 

Tänään, uudenvuodenaattona, olen vain ollut kotona, mitä nyt avannossa kävin uimassa. Uinnista oli ollut viikon tauko, sillä olin ollut reissussa. Kyllä hyvää teki, voin sanoa. Nyt olen kotona, jossa hoidan muutaman tunnin ajan naapurini hoitokoiraa. Kävimme pari tuntia sitten lenkillä. Piu ei tuntunut pelkäävän raketteja. Naapurini tulee hakemaan Piun täältä joskus puolen yön aikaan. Annoin hänelle avaimeni, siltä varalta jos satun nukkumaan kun hän tulee.

Tänä vuonna en juhli uutta vuotta lainkaan. Syökööt muut nakkinsa ja perunasalaattinsa ja pitäkööt rakettinsa ja muut papattinsa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Vien vielä kerran Piun lenkille, minkä jälkeen alan nukkua itsekin. Olen pari tuntia lajitellut ja järjestellyt lastentavaroita. Päivä on mennyt nopeasti, sillä nousin sängystä vasta lähempänä 11.

Just mietin, että alkoikohan mulla eilen rv36. Kyllä se alkoi. Tarkistin kalenterista. Vointi on hyvä, mitä nyt välillä kylkiin pistää ja alavatsassa tuntuu painetta. Muutoin ei ole kipuja ollenkaan. 

Vuosi 2023 on mennyt nopeasti. Niinhän ne kaikki vuodet tahtoo kulua. Suurin ja mullistavin asia tietysti on raskaaksi tuleminen. Toivotaan, että tulevana vuonna kaikki sujuisi hyvin ja syntyisi terve tyttö. <3


Kiitos kuluneesta vuodesta ja hyvää uutta vuotta 2024! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti