perjantai 4. tammikuuta 2019

Rakas harrastus

Jee! Olen niiiiiin iloinen kun pääsen tuota pikaa kaikkein rakkaimman harrastukseni pariin: avantouimaan! Olen matkalla Rauhaniemeen, jossa olisi jälleen tarkotus uida ja saunoa pitkän kaavan kautta. Olin viimeksi viime lauantaina kuten aiemmin blogissani kerroin. Kylmässä vedessä uiminen on mulle täysin huumeeseen verrattava asia. Monesti naureskelen, että kuulostan varmaan narkomaanilta kun sanon, että mä tarviin sen aamukasteen jotta mulla lähtee päivä käyntiin! Jollen käy moneen päivään, tuloo kauhiat vieroitusoireet! Avantouinti on samalla erinomainen vihanhallintakeino. Turhat huolet ja murheet huuhtoutuvat pois kun laittaa kirjaimellisesti vähän jäitä hattuun. =D Tietenkään talvella ei oikeasti parane paljoa sukellella, itsekin teen sen vain jos olen alle kunnolla saunonut ja silloinkin kastan pääni vain yhden kerran, yleensä ihan lopuksi.

Jees, jäitä hattuun ja näitä sattuu! Siis näitä että kirjoittelen spontaanisti mitä mielehen tuloo.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti