perjantai 13. syyskuuta 2019

Alakusyksyn kuulumissii

Moikka moi ja hyvää iltaa! Tämä postaus alkaa Pasilasta ja päättyy todennäköisesti Leppävaaraan.

ELÄMÄ

Viime aikoina on ollut todella paljon muutoksia. Ei vain muutto ja työssäoppisjakso, vaan myös edellä mainittuun liittyvä näyttösuunnitelma, edessä häämöttävä valamistuminen, uuen asunnon järestely, tulevat reissut sekä... muuan mies, johon olen tutustunut. Mitäpä tässä muuta voi kuin olla elämisen pyörteissä.

TULEVAT TAPAHTUMAT

Syy miksi olen paraikaa Etelä-Suomessa, on Extremerun. Osallistun tapahtumaan jo toistamiseen. Viime vuonna oltiin Peurungalla ja huomenna juostaan Leppävaaraan urheilupuistossa. Liiton piikkiin ninnannunna.

Ohhoi, nyt on saavuttu hotelliin ja tässä Glo Hotel Sellon sängyllä postaamassa. Kohta mennään porukalla Kotipizzaan syömään. PAMin piikkiin, kuinkas muuten. Matkustettiin kuutisen tuntia Oulusta saakka junalla Pasilaan, josta lähijunalla Leppävaaraan.

Meikä lähinnä nukkui junassa. Välissä söin ja kirjoitin näyttösuunnitelmaa. Oon täydessä aivosumussa kulkenut koko päivän. Aivan rättipoikki tästä viikosta. Jos sitä kävis sheivaamassa ennen pizzalle lähtöä... kaikkia kiinnostaa. xP

27.9. juuaan koululla valamistujaiskahavit.

Seuraavana päivänä, 28.9, minä lähden Tampereelle, jossa pietään lukion luokkakokous. Oon 10 vuotta sitten TYKistä kirjoittanut ylioppilaaksi. Tännäänhän se viimeinen maksupäivä oli, vaan oon minä sen jo maksanut hyvän aikaa sitten.

Tarkoitus olis jäähä Tamperelle pidemmäksi aikaa. Ois mökkiviikonloppua ja kaverin 30-v. juhlat Porvoossa. Niin ja se ukko tarvii tavata... hää assuu Tampereella. Kuinka ironista. Vaan kotoisin Pohjanmaalta.

Sellaista minun syyskuuhuni. Määpä jatkan paremmalla aikaa.

Illanjatkoja ja alakanutta viikonloppua.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti