maanantai 9. heinäkuuta 2018

Kesäinen päivä ft. JVG - Tarkenee

Huomentapäivää!

Kerrankin olen varhain liikkeellä bloggaamisen suhteen. Olen herännyt tänään 5.30, mikä johtuu siitä, että totuttelen huomiseen aamuherätykseen, joka on viimeistään 3.30. Mulla lähtee bussi Tampereelle kello 6. En sitten yhtän aikaisempaa lähtöä valinnut? No, tuo oli halavin.

Oon koko aamun pessyt pyykkiä, kuudes koneellinen pyörimässä ja sitten ois valmista. Käyn pian taas tuttuun tapaan Tuirassa uimassa ja ajattelin iltapäivällä salillekin eksyä. Sillä välin pyykki saa kuivua rauhassa. Loppupäivä menee vaatteita ja tavaroita pakatessa.

No, onko suunnitelmat tähän mennessä pitäneet? Kyllä mä olen saanut tehtyä kaiken mitä olen ohjelmaani kirjoittanut, joskin joku juttu on saattanut siirtyä päivällä. Viime viikolla olin kaverillani kaksi yötä, mutta kävin kyllä torstaina hathajoogassa sekä uimassa. :D Piti jäädä toiseksi yöksi, sillä grillattavia jäi sen verran paljon jäljelle, ettei niitä poiskaan raaskinut heittää. Perjantaina kanafileet, kalkkunanakit, paprikat, maissit ja sipulit maittoivat aamupalaksi oikein hyvin.

Keskiviikkoiltana sen sijaan tuli nautittua kansalaisluottamusta niin, että ihme ettei enempää mennyt pönttö sekaisin. Tässä tunnelmia.

Tuulia tässä pikkuisen hassuttelee.


Tanssivideolla viittaan tähän: 


Jälkimmäinen on pian kolmen vuoden takainen väriestejuoksu Tampereella. Sama biisi sujuu tanssien ja laulaen. xD


Jeps. Viimeinenkin koneellinen pyykkiä pesty. Mää leivoin muuten lauantaina unelmatorttua. Jos leipomukseni näyttää hieman hupaisalta, antakee anteeksi. En ole tätä ennen tehnyt kääretorttua varmaan kymmeneen vuoteen.

Ihan hyvää siitä kuitenkin tuli. Maku se on pääasia. :) Pittääpä viedä porukoillekin maistiaiset.

Juu. Nyt uimaan ja jatkamaan päivää! Ties mistä päin Suomea seuraavan postaukseni lähetän. Sepä jää nähtäväksi.

P.S. Oulu +24 ºC! TARKENEE! B) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti