perjantai 20. heinäkuuta 2018

Reissukuulumisia

Morjesta! Vihdoin mulla on sopiva väli päivittää vähän kuulumisiani. Istun Tammelan puistossa. Otin tuossa odotellessa pikku päikkärit. Pian olis tarkoitus mennä Miskan kanssa kasvisruokaa syömään. Odotellessa vähän kirjoittelen

Helle on verottanut enkä sen vuoksi oo oikein jaksanut blogatam Helsingin reissu meni hyvin ja näin paljon kavereita. Olin siis ke-pe Lahdessa, pe-la Järvenpäässä ja la-ma stadissa. Kaikkiaan näin seitsemää eri kaveria. Sama jatkuu Tampereella. Täällä aika on mennyt perinteiseen tapaan joogaten ja ystäviä ja sukulaisia tavaten. Kuumuus on ollut toisaalta mahtavaa, ottaen huomioon millaisia pari viimeistä kesää on ollut. Mutta on se myös väsyttänyt ja saanut pään aivan sekaisin. Varsinkin joku bussissa istuminen ja pelkkä kadulla käveleminenkin on todella tuskaista, etenkin jos on painavia tavaroita mukana. Päätin että Hesan reissulle pakkaan mahdollisimman vähän ja onnistuinkin siinä suht hyvin. Yhtään enempää tavaraa ei ois jaksanut kantaa, kun tuntuu että niissä vähäisissäkin oli liikaa. Oon aina ollut sitä mieltä, että paras tapa sietää tukalaa kuumuutta on uiminen! En oo tänä kesänä varmaan päivääkään jättänyt välistä. Mun on vaan pakko päästä. Sillä se lähtee päivä käyntiin.

Olen vielä viikon Tampereella ja sitten palaan Ouluun pysyvästi. Tämä päivä menee syödessä, joogatessa ja kortteja ostaessa ja kalkkuunu palatessa. Viikonloppu onkin yhtä juhlaa, kun huomenna on min lapsuudenystävän häät ja sunnuntaina serkun pojan rippijuhlat. Maanantaina mun ja Miskan ptii mennä kissakahvilaan, mutta se ei olekaan silloin auki. Mennään ehkä tiistaina, mutta se on todellakin ehkä. Maanantaina tehdään jotain muuta, sillä tänään hoidetaan tuo kasvisruokailu, jottei tarvis ravata joka päivä keskustassa. On se yllättävän rankkaa hommaa aina tulla tänne Kalkusta puoli tuntia bussilla, ja se stressaa ku joutuu pakkaamaan tavaroita ja kattomaan millä bussilla menee, sopimaan kaikesta yms yms. Onneksi tämä on väliaikaista Kesällä tätä parhaiten jaksaa eikä tänään enää edes ole niin kuuma.

Tarvii alkaa soitella sen yhden perään että tuleeko syömään vai menenkö jo edeltä. Vähän olis nälkä ku oon vasta aamupalan syönyt. Olin eilen Jessen kaa karaokebaarissa, jossa lauloimme kumpikin neljä kipaletta. Olin tuossa keskustassa kaverilla yötä ja mentiin joskus 3 aikaan nukkumaan, sillä oonkin vähän väsynyt. Heräsin aikaisin kun näin yhtä kaveria ja käytiin uimassa. Sitten näin rautatieaseman pysäkillä sattumalta yhden kaverini. Mulla näitä kavereita riittää. Ei hyvä tavaton enää en edes jaksa laskea montako heitä on tai muuten mulla pää räjähtäis. :'D

Jeps kai minä alan pikku hiljaa mennä tästä ja katsoa mikä on päivän tilanne. Lisäilen kuvia myöhemmin, kun tosiaan yritin ladata kuvaa, jossa istun Starbucks-kahvimukin kanssa, mutta jostain syystä puhelin ei suostu sitä tänne blogiin lataamaan. Tarvii koneen kautta lisätä se. Dodii, palataan! Ja nähään, ystävät! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti