keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Keskellä kesää

Hei ja oikein hyvää heinäkuun ekaa sekä samalla toisen vuosipuoliskon ensimmäistä päivää.

Sain vihdoin loputkin kesäkuun kuvat lisäiltyä edelliseen postaukseen. Tosin siinäkään ei ole kaikki. Laskin että kuvia pelkältä kesäkuulta on 61... ja lissää tullee kunhan saan ne Google Driveen What'sappin kautta läheteltyä ja sieltä kautta tänne Bloggeriin lisäiltyä. Mulla ei tallennu Whatsissa saadut kuvat galleriaan, koska muuten puhelin tukkeutuis. Pekkakin on lähetellyt vaikka miten paljon kuvia ja videoita Mymmelistä. Mym on siis hänellä hoidossa perjantaihin asti jollei muuta mainita.

Yes... Tässä hetken päätin postata ennen lähtöä. Oon menossa ammattiliittolaisten kanssa SUP-lautaileen tuonne Torinrannan kupeeseen. Enpä oo koskaan aiemmin suppaillu.

Vähän ärsyttää ku ylihuomenna jo joudun lähteen Trelle. Justhan mä olin reissussa ja nyt taas. Ei vaan, nämä on näitä elämän valintoja. Kesä, loma ja kerrankin mahdollisuus nähdä ihmisiä. Ei koronatkaan ennää liikoja rajota. Oisin mää kyllä Ouluun voinnu jäähä vielä muutamaksi päiväksi. Nautin tästä yksinolosta. Hiljaista vaan ollut, ehkä tuo ulospääsy piristää.

Joo, kaippa mää alan valmistautua. Varastoon vielä tavaraa (oon järjestelly parveketta) ja samalla hakis pyykit. Sitte evväät valamiiks ja menoks! En tiijä mikä mun hiirtä vaivaa, ei toimi. Otin vanhan käyttöön mutta sekin on vähän sohelo. Pittää ettiä kuitti ja kysyä Gigantista what´s wrong, jos vielä takuuta jälellä...


P.S. Mää kirjoittelen kyllä kuvatekstit tässä ku jouan. Viimeistään ylihuomenna Onnibussissa. Tärkeintä on että fotot näkyy. Eikös ne kerro enemmän ku tuhat tavua? :D

P.S. 2. Tiedoks Mansen päässä asuville: Mua saa varrailla. Lähen takas aikaisintaan 21.7. mutta hyvällä onnella oon 2.8. asti. :) Työt alkaa 3.8.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti