sunnuntai 28. kesäkuuta 2020

Tuulia nauttii olostaan Haapajärvellä

Heippis hei! Mulla on ollut aivan ihana viikonloppu. Olin kaks yötä kaveriperheen luona Haapikkaalla.

Olin vielä junassa. Juuri tällaista aakiaa laakiaa maalaismaisemaa on radalla, joka vie Iisalmeen asti. Tasainen pelto, vihreä nurmi ja yksinäinen lato. Vaatimatonta mutta kaunista.

Olivat Chryslerilla vastassa, kuopus nukkui autossa. Perille päästyä pompittiin lasten kanssa trampalla. Vähänkö mahtavaa ku heijän pihassa on uima-allas. Siinä otin iltakasteen sekä tänään ja eilen aamukasteen.


Viihdyin Settijoen uimarannalla yli 2 tuntia.

Oksavan patoa

Minä rannalta tulossa, lainasin Siljan tytön pinkkiä pyörää :)

Äitikissa oli taasen poikinut, neljä suloista ja vilkasta pentua

Tässä pentueen ainoa tyttö. Hän on suloinen ja rauhallinen. Hänet olisin saanut omakseni. Mitähän Mymmeli ois tykännyt? Ihana ajatus mutta elämä kahden maukulin kanssa vois olla haastavaa. Haluuko kukaan kissaa, tästä saisi?
Mie ite grillasin eilenillalla

Oon paimenpoika-addikti. Tuosta oranssista langasta otin neljästi tällin, joista yhden kädet ja jalat kosteina ilman kenkiä. Voin kertua että jytkäs! Oonko hullu ku haluun vapaaehtoisesti tuntea sen? xD

Tero kyyditsi Ykan asemalle. Eikkait siinä, nyt on juna Oulussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti