torstai 4. maaliskuuta 2021

Iltaporina

Iltaa. Kello on sen verran, että normaalisti oon ollu tässä vaihessa jo hyvän aikaa nukkumassa. 20.20. Istun bussissa. Mulla oli pitkä työpäivä, 8,5h. Oon niin väsyny, että hyvä et jaksoin töistä lähtä kotiin. Piti kirjoittaa oman blogin osoite mutta laitoinki selaimeen sijaiset.fi. Aivot toimii. %) Sillä sivulla tosin kävin äsken hyväksymässä työvuoroni. 

Miksköhä mä etes bloggaan? Ei mulla oo mitään asiaa. Se tunne, ku on niin väsyny, että mieli ei jaksa tuottaa ajatuksia. No jos mä vaikka kerron lähitulevaisuuden suunnitelmistani. 

Huomenna aattelin käyä siellä alakoululla, jossa ehin olla 2 viikkoa marraskuussa työssäoppimassa. Moikkaisin opeja ja ehkä oppilaita ja veisin samalla opehuoneeseen suklaarasian tai kaksi. Jäi kuitenkin hyvä mieli siitä kaksiviikkoisesta. Sitte voisin mennä ex-anopin miehen veljen omistaman ravintolaan syömään vielä kun voin, koska ensi viikolla alkaa se 3 vk sulku. Ja koulutehtäviä. Ja syvärentouttava medical jooga, joka on yksi ihanimmista asioista joita tiedän.

Lauantaina mä vaan oon kotona. Zumbaan, siivoan, katon sarjoja, teen kouluhommia, ehkä jalkahoidon ja sillee. Sunnuntaina ystäväni Harjavallasta tulee tänne mun luo ja on ens viikon perjantaihin asti. Tiistaina me lähetään Syötteelle, jossa ollaan hotellissa yks yö. Toki lasketellaan myös, minä kokeilen lumilautaa, vähän jännittää. Sitte vapaa viikonloppu ja 15.3. pääsen vihdoin sinne työssäoppimaan. 

Tänään muutes ranta oli sen verran sula, että joessa uinti onnistui. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti