tiistai 9. maaliskuuta 2021

Syötteelle! B-)

Heippa! Terveisiä Pudasjärveltä! Odotellaan Sallan kanssa vaihtobussia Iso-Syötteelle. 

Alkumatka meni hyvin, vaikkakin vähän jänskätti, että löydetäänkö pikavuoropysäkki. Kalliola E, joka on minua lähellä, ei ollut sininen pikavuoropysäkki, joten soitin bussiyhtiölle ja kysyin, missä lähin. Miljoonamonttuun opastettiin, vaan sieltäpä ei löytynyt, mutta onneksi Nesteellä oli, Hintantie P:n pysäkki. Pääasia että päästiin kyytiin. Olin vähällä huolestua, sillä ainoa bussi jolla koko päivänä pääsee, nii olis ollu todella ikävää missata. Onneksi kaikki sujui hyvin ja mää otin tirsat bussissa.

Se olis 50 minuuttia Pudiksesta Syötteelle. Kamat hotelliin ja välinevuokraamon kautta rinteeseen. Sallalla on oma lauta matkassa mutta minä vuokraan. Mun varusteet on varmaan lajia lapset/nuoret, sillä kengänkoko 35. :'D 

Ekaa kertaa snoukkaamaan, uu jeah, vähän jännittää. En ostanut hissilippua, sillä veikkaanpa että oon lastenrinteessä koko sen 2-3h, jonka ennättää lasketella.

Tää on tällainen pienen budjetin reissu. Huomenna lähdetään takas bussilla jo ennen aamukahdeksaa. Kyllä, se on ainoa vuoro Syötteeltä Ouluun. Eipä siinä, loman kannalta! Näkeepä uusia maisemia ja saa tuntumaa lumilautailuun. Pittää laittaa kuvia sopivassa välissä ja kertoa millainen kokemus oli.

Joo... muuten ollut yhä aika väsynyt mutta onneksi Salla ymmärtää. Itseä harmittaa tämä oma olo, vieläpä kun oon luonnostani vastuuntuntoinen ja tarviin niitä kokemuksia että mää pystyn ja mää onnistun, mutta ei se auta. Hetki kerrallaan ja levosta käsin. Mitään ei oo pakko. :)

Jees, Oulussa tosiaan tää viikko hiihtis ja maanantaina mulla jatkuu tosissaan arki, ku työssäoppiminen alkaa Kempeleessä. Aikamoisten muutosten riepoottelemana sitä on oltu, että varmaan siksikin väsyttää, väsymysherkkä ihminen kun olen niinkö tiiättä, miksipä sitä toistelen, mutta ajattelen, että se kasvattaa. Mä kestän. Mä selviän. Mä nautin. 

Mukavaa viikkoa lukijat! Palaillaan! Koitan ol pahast kaatumata. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti