sunnuntai 7. helmikuuta 2021

Kynttilänpäivää!

Hei. Tänään on kynttilänpäivä. Vois kait sitä ehtoolla kynttilöötä poltella, niitä harvoin tulee sytyteltyä. 

Oon bussissa Mymmelin kans. Ollaan matkalla ystävättärelleni Hiirosiin. Aika raukea olo. Väsynytkin juu, mutta rento. Oon tänään meditoinut, uinut avannossa, nukkunut päiväunet ja joogannut. Ihme kyllä nukahdin päikkäreillä, ehkä se auttoi. Ainakaan ei ahdista. :) En tiiä syytä tälle väsymykselle mutta sen tiiän, että nukkuminen auttaa. Se ei ole sen tähtitieteellisempää.

Jees, eilen meni hyvin. Pekasta oli suuri apu! Vitsit ku tästä älypuhelinversiosta ei pysty lisään kuvia, oisin näyttäny puun valmiina. Kone hidastelee niin että hermot pakkaa mennä! Eikkait se auta ku hakia Gigantista uus vaikka kirpasoo. Onneksi saan rahaa nuista avustajan töistä. Ens viikolla oon menossa ti Jääliin ja pe keskustaan. On se uus kone hyvä saaha.

Kaikkea tuli eileen läristyä tänne blogiin. Varmaan tosi noloa.  Mutta, totta joka sana. Ehkä joskus havahdun ja poistan nekin (nämäkin) tekstit. Mut mä haluun kertua mitä mulle kuuluu. Tämä helpottaa mun oloa.

Jees me jäähään. Hyvää sunnuntaita, moikka! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti