torstai 24. lokakuuta 2019

Kyl se taas tästä

Huomenta. Eilettäin olin hieman äreä. Tais olla ennemmin torstai epätoivoa täynnä. Mut kuten sannoin, monesti mulla väsyneenä tulee heikkoja hetkiä. Lepo auttaa. "Monimutkaisen voi yksinkertaistaa", kuten Irina laulaa kappaleessa Kaaoksen keskellä.

Eilisilta meni ihan jees. Otin ne päikkärit, minkä jälkeen siivosin. Tuli hyvä mieli ku sai kotia järjestykseen. Oisin menny puoli kuudeksi pitkästä aikaa kuntonyrkkeilemään, mutta ohjaaja oli sairastunut. No, sainpahan siivottua. Muuten tiiä mihinä iasuksen välissä senkin ois ehtiny. Illalla ennen nukahtamista kävin vielä jonkin aikaa kierroksilla ja meinasin mielessäni vetää kilarit, mutta lopulta rauhotuin.

Kaksi viikonloppua peräkkäin, kun mulle tulee vieraita Tampereelta. Tänään juna kuljettaa Millan ja viikon kuluttua Peksin. Silläkin mää siivosin. Hokasin muuten tänä aamuna, että mun ilmapatjan puhalluskorkki on jossakin. Tämä on niin tätä kun on muuttanu. Saa olla ettimässä tavaroita. Ehdin mää viikonloppuna vähän purkaa, mutta vielä on tekemistä.

Tänään uimasta tullessani mietin taas kaikkia elämän osa-aluieta kuten lapset, ehkäisy, avioliitto, haaveet yms. yms. En tarkoita ettäkö mulla ois haaveena mikään edellä mainituista, mitä nyt ehkäisy siinä tapauksessa on itse kullakin ihan viisasta mikäli lapsia ei halua hankkia. Tässä vaiheessa elämää en halua. Mutta, mää puhun näistä joskus kun ennätän taas syvällisemmin pohdiskella.

Nyt olen töissä pienellä tauolla ja lähdetään pian asiakkaan kanssa päivätoimintaan ja ulkoilemmaan. Pääsen 14.30 ja menen Millaa asemalle vastaan. Aa että ihanaa tänään taas joogaamaan. Milla on sen aikaa joko mun luona tai tulee mukaan.

Dudii, hyvvää perjantaita, palataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti