torstai 21. marraskuuta 2019

TULI VAAN MIELEEN

Iltaa. Tiiättäkö mille minä tänä aamuna tirskuin itsekseni?

-TULIT JUURI MIELEEN.
-MISTÄ TIESIT?

Se alkoi vain ykskaks naurattaa mua pukuhuoneessa työvaatteita vaihtaessani. Mun piti oikein pysähtyä oven taakse nauramaan ennen kuin pystyin jatkamaan matkaa. Kiitos Peksin, joka pari kuukautta sitten kertoi mulle kyseisen vitsin. Kaikki Fingerporia lukeneet tietävät. Sarjakuvaa näkemättä hoksasin heti, mistä on kyse.

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/442f2586f6c4485ab7caf996b16af139.gif

Olen outo. Jotkut asiat alkavat viiveellä naurattaa mua mitä erikoisimmissa tilanteissa.

"Pöhkö", totesi Peksi ja linkkasi mulle sarjiksen. Itse kuvittelin sen paljon härömmäksi. Ajattelin, että äijä ois ollu ilikosillaan vehje kiinni imurin putkessa, johon oli juuri purkanut paineensa (lue: runkannut spermansa). Sen sijaan Mieleen tulleella oli kylypytakki päällä ja imurin viimeinen E-kirjain oli siveellisesti peitetty. Joo, kyllä mä ymmärrän että on hyvä vähän sensuroida, kun kyseessä on kaikenikäisille suunnattu kirjallisuus, toisin sanoen koko perheen sarjakuva.

Siinä missä Samuli Putro on lyyrinen verbaalinen nero, on Pertti Jarla koominen verbaalinen nero.

Voe hyvä tavaton. Aloin itsekseni miettiä, että onko joku oikeasti tullut Mieleen? Tai jos onkin, kenellä on pokkaa myöntää? Eipä siinä, halunsa kullakin. "Pidin vähän kivaa imurin kanssa." xD En tiiä haluaisinko tietää, vaikka joku oiskin työntäny jöllileissöninsä siivousvälineeseen, joka vain sattuu olemaan Miele-merkkinen.

On ilta ja hihitän yhä samalle aiheelle. Ei riemulla rajaa kun nauraa salaa. :'''''''D

Mitä sitten?

TULI VAAN MIELEEN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti