keskiviikko 14. huhtikuuta 2021

Puolessa välissä huhtikuuta

Hei. Viiestoista päivä. Kevät on mennyt vauhdilla. 

Eilinen ja toissapäivä olivat toistensa vastakohdat. Tiistai oli kauhea, väsytti hulluna. Jaksoin lähipäivän, minkä jälkeen jäin vielä juttelemaan opettajan kanssa. Hän onneksi ymmärtää tilanteen.

Eilinen oli hyvä päivä. Aurinkoa, oppitunneilla avustamista, uuden oppimista, uusia havaintoja. Salia ja kehonhuoltoa. Kotona vähän koulutehtäviä.

Viime yö ei ollut paras, tänään on semi-olotila. Mä ajattelen silti, että koulu on mulle henkireikä. Myös työssäoppiminen. Syy jaksaa.

Lauantaille on vaihteeksi töitä! Jospa se talous tästä myös lähtisi kohenemaan. 

Ei tässä loppujen lopuksi umpikujassa olla. Ulospääsy on, aivan varmasti. Ei pariakaan kuukautta ja kesä häämöttää. 

Kyllä mä jaksan, mä oon päättäny sen.


P.s. Tilasin Intersportin verkkokaupasta kevätkengät. Vähän mietin onko liian punainen väri nauhoissa, mutta onneksi ei kirkuvanpunainen. Ne on vaan kengät. Hyvät jalkaan. 

En tiiä natsaako ihan turkoosin kaa tuo punainen, mut eiköhän näihin totu. :)

Hetken vielä kerään voimia, jään bussista ja meen koululle. Ajatus lauantain paikallisista töistä piristää. :) Ja on tuo ihana koulu. Syy jaksaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti