torstai 1. huhtikuuta 2021

Huhhuh, huhtikuu

Heipä hei. Terveisiä junasta. Pohjanmaalla Jepuan kohdalla. En hoksannu kahtoa joko Powerpark meni.

Maski on, vaan ilmaakin on saatava.

Joo. Se on huhtikuun eka päivä, kiirastorstai ja aprilli. Tänään oon tosi uupunut. En keksi yhtäkään pilaa. Ei kiinnosta. Pitäkää pränkkinne. x)

Oon niin kuormittunu kun ihminen olla ja osaa. Onneksi juuri nyt saan elää levosta käsin. Juna, kirjoittaminen ja aakea laakea Pohjanmaa molemmin puolin, se on sielulle lepoa. Ja aurinko paistaa. 

Tuluviihan tuo.

Tein matkan aikana kaksi oivallusta: 1. Mulla on kiire muuttumaan. 2. Jo tulvii Pohjanmaa. Miten tuota muuttumiskiirettä lähtis avaamaan... Kun mietin, onko mulla juuri nyt elämässä johonkin hoppu: haluan pois tästä olosta. Voisin nukkua vaan koko ajan. Mut just nyt voimat riittää vain tähän bloggaamiseen. Ja porukoille raahautumiseen. Mutta Pohjanmaa, hyvänen aika se tuluvii. Kevät on saapunut.

Parisen tuntia matkaa jälellä. Niin hitaasti kuin voi, niin rauhallisesti kuin osaan, laitan kuvia maaliskuulta. Ja videoitakin, jos onnistun.

Oon pahoillani, jos en oo jaksanut pitää yhteyttä tai muutenkaan jatkuvasti päivitellä kuulumisiani. Toivon ymmärrystä; juuri nyt ei oo skarpein vaihe.

Nyt ois vaan pakko saada olla tarpeeton

Irina: Haluun olla yksin

Nyt Härmä. Powerpark näkyy täältä yläkertavaunun ikkunasta. Ootellaan vastaantulevaa liikennettä.


Siinä on Härmä ja tuo torni on Dragon Tower.

Hyvää alkanutta huhtikuuta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti