sunnuntai 2. kesäkuuta 2019

Päivitystä...

Moikka ja hyvää kesäkuuta!

Kuten saatatta huomata, järjestelin vähän tekstejä aihealueittain. Lisäsin alle päivityksiä siitä, mitä millekin alueelle kuuluu nyt. OPISKELUn alle tuli ylivoimaisesti eniten tekstiä. Asiaan vaikuttanee se, että pian mun on alettava kirjoittaa näyttösuunnitelmaa. Se on nyt se juttu. Muuten seuraavat nelisen viikkoa on työssäoppimista. Siinä sivussa hoidan kotia, uin, liikun, nukun, syön ja... no mitäpä näitä raportoimaan, kyllähän te tiiättä miten mulla vapaa-aika kuluu. :D

Kirjoittaminen on mulle elämän suola! Nytkin oon istunut tässä koneella yliaikaa, vaikka lounas piti syödä ja työevväät pakata. Kello on 12.45. Oon tänään jo tiskannut megamäärän astioita käsin, pessyt 5 koneellista pyykkiä ja naputtanut tekstiä. Seuraavaksi alan siivota vessaa ja pestä polkupyörää. Lisäksi ois kirjoittamista ja ja... *tarvii listasta lunttia kun on sen verran ylityöllistetty* Kaverille synttärikorttia, esseen viimeistelyä (katson myös joko ope on antanut siitä palautteen ja arvosanan), pyykkien hakemista kuivaushuoneesta, uimakassin ja eväiden pakkaamista huomisaamua varten ja... huhheijaa mitä mää tässä enhää mithään luettelen. :''''D

Tierän, jotta työ ei tekemällä lopu, saati luettelemalla.

Mihinä välissä sitä hengähtää????? :''''''D

Nyt syömään ja jatkamaan. Tuloo hyvä mieli kun saa aikaaseks.

Moido! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti