keskiviikko 22. huhtikuuta 2020

Huomenna jälleen Tamperelle

Huomenta. Istun bussissa matkalla töihin ja ajattelin tässä nopsaa hetken näpyttää ennenkö jään. Ei malta montaa päivää olla kirjoittamatta, minulla kun asiata on kö pienellä kylällä. :P

Yes. Huomenna ois taas matka Manseen. Meen tällä kertaa Onnibussilla. Se lähtee Oulusta samaan aikaan ku juna jolla kuljin viikko sitten, klo 9.40. Mun piti lähtä jo 6.40, mutta koska vuorot menneet uusiksi, ostin lipun myöhäisempään, siihen ainoaan, joka koko päivänä kulkee.

Meen Miralle. Saunotaan ja sillee. Oonhan mää kertonu. :D Sitten näen la kummityttöä ja meen Peksille. Su sitten palaan Mymmen kanssa junalla.

Nyt pittää jäähä, palataan, moi!

***

Työpäivä ohi. Istun jälleen bussissa ja olen matkalla joogakoululle, jossa olen useamman viikon ajan ollut ainoa fyysisesti paikalla oleva asiakas. Muut joogaavat Zoomin kautta. Minua ei haittaa olla kaksin joogaohjaajan kanssa, sillä se ei ole minulle uutta. Jo Tampereella asuessani saatoin saada yksityistunnin (huom! ilman että ohjaaja samaan aikaan virtuaaliohjasi).

Sitten jos tänään ehdin, alan kasata matkatavaroita. Sinällään on helpotus, että bussi lähtee myöhemmin kuin aluksi luulin. Ei tarvitse lähteä kotoa samaan aikaan kuin työaamuina.

Homma menee niin, että kauan sitten ostettu Onnibus-matkani on vallitsevan tilanteen takia peruttu. Onnibus ilmoitti viestillä, että tulen saamaan sähköpostilla hyvityskoodin tämän kuun loppuun mennessä. Koska koodia ei näkynyt, päätin eilen soittaa asiakaspalveluun. ( Tein sen työpuhelimesta ettei vain itselle tule laskua, ovela minä. ;) ) Siellä kerrottiin, että aiemmin ostettu matka todellakin on peruttu ja hyvityskoodi tulee sähköpostiin tämän kuun loppuun mennessä tai viimeistään toukokuun ekalla viikolla. Sen saa käyttää mihin tahansa yhdensuuntaiseen matkaan, vaikka Helsingistä Rovaniemelle. Vaikka jouduin ostamaan uuden lipun siihen ainoaan vuoroon joka 24.4. Oulusta Tampereelle ajetaan, sen lisäksi saan ilmaisen matkan. Koodi on voimassa tämän vuoden loppuun asti. Siispä, jos jollekin käy samoin kuin minulle, voi lohduttautua sillä, että rahoja ei ole hävitty. :) Tunnen itseni yleiseksi tiedottajaksi tämän kertoessani, kun aiemmin selitin VR:n hyvityskäytännöistä. Ei vaan. :'D Kokemusasiantuntija minä vain.

Jaahas nyt joogaan. Om shanti.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti