maanantai 6. huhtikuuta 2020

Huomenta vol. 6.4.

Dudii hei taas. Se on maanantai ja mulla jälleen kerran asiaa. Olisin halunnut jo eilen blogata mutta viikonlopuilla on tapana mennä liian lujaa vauhtia. :'D Otsikon tempasin tuulesta. Oonhan minä huomenia blogissani toivottanut useita kertoja, jotenka ajattelin mennä vaihteeksi päivämäärän mukaan.


VIIKONLOPPU meni näin:

PE suuntasin töitten jälkeen joogakoululle, jossa olin ainoa fyysisesti paikalla oleva joogaaja. Muut osallistuivat virtuaalitunnille Zoom-sovelluksen kautta (ei sano mulle mitään, kuulemma voi ladata ja tietokoneen kameran kautta nähdä ohjaajan). Siellä minä ainoana naatiskelin energisoivista aurinkotervehdyksistä ja syvärentouttavasta medical yogasta. Eritoten jälkimmäinen on minulle henkireikä. En missään rentoudu niin hyvin kuin Jooga-aitassa kyseisellä joogatunnilla. ♡ Illalla tulin kotiin ja soittelin Peksin kanssa. Kasilta nukkumaan.


LA heräsin ennen seitsemää. Kävin uimassa ja kaupassa. Kello 10 alkoi Fressi-tv:n jumpat, ne samat jotka tein viikko sitten tähän aikaan. Sitten suihku ja kodin järjestely. 13 jälkeen minulle tuli kylään sama ystäväni, jonka luona olin ollut viikkoa aiemmin. Hän on entinen työkaverini (neljä vuotta sitten siivosimme samaa rakennusta), joka mm. auttoi minua viimeisimmässä muutossa. Ikäeroa meillä on paljon mutta tulemme siitä huolimatta oikein hyvin toimeen ja meillä riittää aina juteltavaa. :) Sama juttu, kasin aikaan maate.


SU minua nukutti lähemmäs aamukahdeksaan. Kävin jälleen uimassa ja kaupassa, minkä jälkeen tulin kotiin meditoimaan, pyykkäämään (tällä kertaa pyykkiä oli vähän, huh) ja tekemään aamupalaa.

Olin tietokoneella ja järjestelin valokuvia lähes kolmen vuoden takaa. Psst! Mulla on täällä blogissani iankaiken vanaha julukaisu Vuoden 2017 parhaat vol. 3, jonne ois tarkootus laitella fotoja vuoden 2017 heinä-, elo- ja syyskuulta. Muokattua sain, mutta postaaminen jäi vaiheeseen. :'D Sitte kahtoin C Moresta pari vuotta vanahoja Salkkareita (jaksoja joita en oo aiemmin nähnyt) ja hurautin blenderillä monet smoothiet. Riittääpähän tulevalle viikolle.

Lähdin ulos. Äiti oli yrittäny pari kertaa soittaa. Mulla tieten oli ollu puhelin äänettömällä. Voe että äitillä oli asiaa! Harvoin raatataan yli puolta tuntia mutta nyt oli kesto 33 minuuttia. Puhuttiin isän tulevista synttäreistä, jotka näillä näkymin pidetään ulkona. Ihan hyvä veto sinänsä. Koska tämä viirusilimiö. Toisekseen, ei tarvi murehtia kodin siivoamista. Tätini muuten nukkui pois parisen viikkoa sitten ja nyt varmistui se, että hautajaisiin (jotka ovat synttärien jälkeisenä päivänä) menevät ainoastaan sisarukset, joihin mm. isäni lukeutuu. Minun ei siis tarvitse alkaa Oulusta kuskailla mustia juhlavaatteita. On tämäkin elämää. Nuo hetket syntymästä kuolemaan.

Sitten soitin ystävälleni, jonka kanssa en ollut vuosiin puhunut puhelimessa. Voe sitä asian määrää joka hänellä oli! Siinä meni tunti ja vartti. Hän on suorasuisin kaverini joka mulla on! Tutustuttiin yli kymmenen vuotta sitten Tampereella, kun olin lähikaupassa töissä ja hän oli asiakkaana. Nykyisin hän asuu Nokialla ukkonsa kanssa. Oli puhe että menisin hänellä käymään parin viikon päästä lauantaina, kun mie nyt niihin haatajaasiin en ole menossa. Onhan siitä melkein kolme vuotta kun viimeksi tavattiin. :) Hyvä ku kerroin hänelle, että on varmaan vuoden päivät jo pitänyt soittaa ja aina jäänyt, niin hää oli että " hah, reilujen kerho". :'D

Illalla Fressi-tv:n yin yoga ja vähän ennen puolta kasia nukkumaan.


Jeps. Taas on maanantai ja minä olen töissä. Söin jo aikaa sitten mutta tässä vielä näpytän puhelinta. Kohta tarvii mennä auttamaan asiakasta.

Eikkait tässä, pääsiäislomaa ootellessa. Haluan jatkaa valokuvaprojektiani siitä mihin jäin. Ja kahtoa leffoja. Ja Salkkareita. Ja järjestää keittiön kaappeja ja vähän muutakin.

Minusta on tullut säännöistä piittaamaton. :P Tekis niin mieli kapinoida että! Kerron asiasta myöhemmin lisää mutta nyt menen jatkamaan.


Hyvää viikkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti